ΦΑΚΟΙ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
Μικρά μυστικά για τους φακούς επαφής.
Οι φακοί επαφής είναι μια εναλλακτική από τα γυαλιά λύση διόρθωσης της μυωπίας, της υπερμετρωπίας ή του αστιγματισμού και τα τελευταία χρόνια έχουν παρουσιάσει ραγδαία εξέλιξη. Είναι ένα άριστο διορθωτικό μέσο το οποίο, εάν εφαρμοστεί σωστά, σας εγγυάται καλύτερη όραση από αυτήν που έχετε με τα γυαλιά σας.
Πλεονεκτήματα:
• Καλύτερη όραση σε σύγκριση με τα γυαλιά σας, γιατί θα έχετε μεγαλύτερο οπτικό πεδίο (ενώ στα γυαλιά αυτό περιορίζεται από το μέγεθος του σκελετού).
• Καλύτερη όραση σε σύγκριση με τα γυαλιά σας, γιατί ο φακός επαφής κινείται μαζί με το μάτι σας και επομένως παραμένει πάντοτε στο σωστό κέντρο (με τα γυαλιά δεν συμβαίνει το ίδιο, γιατί βλέπετε μέσα από το κέντρο των γυαλιών μόνο όταν κοιτάζετε ευθεία).
• Αισθητικά αναδεικνύουν το φυσικό σας βλέμμα και όχι δύο θολά μάτια πίσω από τα γυαλιά.
• Κατάλληλοι για σπορ ή άλλες ασχολίες στις οποίες σας εμποδίζουν τα γυαλιά σας (μόνο οι μαλακοί φακοί). Εδώ οι φακοί επαφής επεκτείνουν την περιφερική όραση, εξαλείφουν το πρόβλημα των θαμπωμένων γυαλιών και σας απαλλάσσουν από την έγνοια του να μην σπάσετε τα γυαλιά σας.
Μειονεκτήματα:
• Απαιτούν την προσοχή σας. Τα μειονεκτήματα των φακών επαφής απορρέουν μόνο από τη λανθασμένη χρήση τους. Αυτό που χρειάζεται είναι να τους καθαρίζετε πάντοτε σωστά.
• Στις περιπτώσεις που δεν τηρούνται οι σωστές οδηγίες καθαρισμού (και μόνο τότε), μπορεί να δημιουργηθούν μολύνσεις, τις περισσότερες φορές επιπεφυκίτιδες αλλά ενίοτε και άλλου είδους.
• Χρειάζεται να τους συνηθίσετε. Κανονικά για τους νέους χρήστες, ένα διάστημα μιας εβδομάδας είναι αρκετό για να συνηθίσουν τους μαλακούς φακούς. Όσον αφορά στους ημίσκληρους, απαιτείται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα προσαρμογής.
• Ορισμένοι φακοί μπορεί να προκαλέσουν μεγαλύτερη ευαισθησία των ματιών σας στον ήλιο (μόνο όταν τους φοράτε).
• Η εφαρμογή των φακών επαφής μπορεί να είναι δύσκολη, εάν τα μάτια σας είναι πολύ ερεθισμένα από αλλεργίες, δουλεύετε σε περιβάλλον με πολλή σκόνη και χημικά ,έχετε υπερθυρεοειδισμό, ασταθή διαβήτη ή προχωρημένη αρθρίτιδα στα χέρια ή τα μάτια σας είναι υπερβολικά στεγνά λόγω εγκυμοσύνης ή κάποιων φαρμάκων.
Τι σημαίνει η περιεκτικότητα σε νερό;
Η περιεκτικότητα σε νερό δείχνει το ποσοστό του νερού από το οποίο αποτελείται ένας μαλακός φακός επαφής. Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό προσφέρει γενικά καλύτερη διαπερατότητα του οξυγόνου μέσω του υλικού των φακών.
Οι φακοί επαφής με καλή διαπερατότητα οξυγόνου (DK τιμή) είναι καταλληλότεροι για μεγαλύτερη διάρκεια εφαρμογής ημερησίως. Οι φακοί επαφής με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό έχουν και μειονεκτήματα. Συνήθως δεν είναι τόσο σταθεροί όσο οι φακοί με χαμηλή περιεκτικότητα σε νερό και έχουν την τάση να αφήνουν περισσότερες εναποθέσεις στο φακό.
Εάν έχετε ξηρά μάτια, μπορεί να σας προκαλέσουν προβλήματα, δεδομένου ότι απορροφούν το φυσικό ανεφοδιασμό του νερού (φιλμ των δακρύων) του ματιού, όπως ένα σφουγγάρι. Σε τέτοιες περιπτώσεις, φακοί με μικρότερη περιεκτικότητα σε νερό ή με υψηλή χωρητικότητα σε νερό θα πρέπει να επιλεγούν.
Τι σημαίνει η τιμή DK (DK value);
Η τιμή DK είναι μια παράμετρος για τη διαπερατότητα σε οξυγόνο των φακών επαφής. Όσο υψηλότερη είναι η τιμή DK, τόσο καλύτερη είναι η διαπερατότητα σε οξυγόνου του υλικού των φακών.
Η υψηλή διαπερατότητα οξυγόνου στους φακούς επαφής, βελτιώνει την άνεση για τον χρήστη και την μακροπρόθεσμη ανεκτικότητα του σε αυτούς. Σε μαλακούς φακούς επαφής η τιμή DK εξαρτάται επίσης από την περιεκτικότητα σε νερού.
Υψηλή περιεκτικότητα σε νερό συνήθως βελτιώνει τη διαπερατότητα του οξυγόνου μέσω του υλικού των φακών.
Τι σημαίνουν οι όροι ακτίνα καμπυλότητα (BC) και διάμετρος (DIA);
Η καμπύλη βάσης (BC) καθορίζει την καμπυλότητα της εσωτερικής επιφάνειας του φακού επαφής σε mm. Όσο μεγαλύτερη η τιμή αυτή, τόσο πιο επίπεδος ο φακός. Η καμπύλη βάσης του φακού εξαρτάται από την καμπυλότητα της επιφάνειας του κερατοειδούς.
Η εφαρμογή, ωστόσο, εξαρτάται από τη διάμετρο και την αντοχή του υλικού του φακού. Η διάμετρος (DIA) καθορίζει το μέγεθος του φακού επαφής σε mm.
Οι μαλακοί φακοί επαφής έχουν συνήθως μεγαλύτερη διάμετρο και οι σκληροί φακοί επαφής μικρότερη διάμετρο σε σχέση με τη διάμετρο του κερατοειδούς.
Ποιές παράμετροι χρειάζονται για να παραγγείλω τους φακούς επαφής;
Για να παραγγείλετε φακούς επαφής θα πρέπει να γνωρίζετε την ακτίνα καμπυλότητας (BC) και τη δύναμη (SPH, PWR,) των φακών επαφής σας.
Αν φοράτε φακούς αστιγματικούς επαφής χρειάζεστε και τη δύναμη του κυλίνδρου (Cyl.) σε αρνητικές (-) διοπτρίες και τον άξονα (AX,), μεταξύ 0 ° και 180 °.
Αν φοράτε πολυεστιακούς φακούς για πρεσβυωπία χρειάζεται και η κοντινή διόρθωση (ADD). Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στην αρχική συσκευασία των φακών επαφής σας.
Δεν έχετε ξαναφορέσει φακούς επαφής ή θέλετε να δοκιμάσετε νέο τύπο φακών επαφής;
Αν δεν είστε ακόμη χρήστης φακών επαφής, ή θέλετε να δοκιμάσετε ένα νέο φακό επαφής, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον οφθαλμίατρο σας ή τον εφαρμοστή σας για αυτή την νέα εφαρμογή.
Αργότερα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια επαναληπτική παραγγελία των φακών επαφής με τις νέες σας παραμέτρους από το MyLens.gr.
Μια πρώτη εφαρμογή ή μια νέα εφαρμογή φακών επαφής μέσω e-mail ή τηλεφωνικής παροχής συμβουλών δυστυχώς ΔΕΝ είναι δυνατή. Παρακαλούμε, συνεπώς, να παραγγέλνετε μόνo φακούς επαφής οι οποίοι έχουν εφαρμοστεί από έναν ειδικό εφαρμοστή.
Έχω μεγάλους βαθμούς ή/και μεγάλο αστιγματισμό. Υπάρχουν κατάλληλοι φακοί επαφής για εμένα;
Υπάρχουν μηνιαίοι φακοί επαφής ειδικής κατασκευής οι οποίοι μπορούν να καλύψουν μεγάλους βαθμούς μυωπίας, υπερμετρωπίας ή αστιγματισμού.
Συμβουλευτείτε τον οφθαλμίατρο ή τον εφαρμοστή σας και εμείς θα χαρούμε να σας στείλουμε ένα δοκιμαστικό ζεύγος φακών επαφής προκειμένου να αποφασίσετε εάν καλύπτουν τις απαιτήσεις σας.
Έχω αστιγματισμό. Μπορώ να φορέσω φακούς επαφής;
Μπορείτε. Υπάρχουν πλέον στην αγορά αρκετοί μαλακοί φακοί επαφής ικανοί να καλύψουν τον αστιγματισμό σας. Συμβουλευτείτε τον οφθαλμίατρο ή τον εφαρμοστή σας και εμείς θα χαρούμε να σας στείλουμε ένα δοκιμαστικό ζεύγος φακών επαφής προκειμένου να αποφασίσετε εάν καλύπτουν τις απαιτήσεις σας.
Έχω πρεσβυωπία. Μπορώ να φορέσω φακούς επαφής;
Υπάρχουν στην αγορά αρκετοί πολυεστικοί φακοί επαφής που σας δίνουν τη δυνατότητα να βλέπετε καθαρά τόσο στις μακρινές αποστάσεις όσο και στις κοντινές. Συμβουλευτείτε τον οφθαλμίατρο ή τον εφαρμοστή σας και εμείς θα χαρούμε να σας στείλουμε ένα δοκιμαστικό ζεύγος φακών επαφής προκειμένου να αποφασίσετε εάν καλύπτουν τις απαιτήσεις σας.
Αντιμετωπίζω προβλήματα όταν φοράω τους φακούς μου. Τι πρέπει να κάνω;
Όποτε σας παρουσιαστούν προβλήματα με τη χρήση των φακών σας, όπως ενοχλήσεις ή κοκκίνισμα, πρέπει να τους αφαιρέσετε άμεσα και να απευθυνθείτε στον οφθαλμίατρο σας.
Από ποιά ηλικία μπορεί κανείς να φορέσει φακούς επαφής;
Το πραγματικό ζήτημα για τα παιδιά και τους εφήβους δεν είναι η ηλικία αλλά η ωριμότητα τους προκειμένου η χρήση τους να γίνεται σωστά και υπεύθυνα. Οι γονείς και ο οφθαλμίατρος πρέπει να πάρουν την απόφαση αυτή.
Γιατί υπάρχει διαφορά στους βαθμούς ανάμεσα στα γυαλιά και τους φακούς μου;
Υπάρχει διάφορα λόγω της διαφορετικής απόστασης που έχουν τα γυαλιά από τα μάτια σε σχέση με τους φακούς επαφής οι οποίοι εφάπτονται σε αυτά. Η διαφορά αυτή λαμβάνεται υπ’όψιν όταν οι βαθμοί σας είναι μεγαλύτεροι του +/- 4.00.
Και για αυτό τον λόγο σας συμβουλεύουμε να απευθύνεστε πάντα στον οφθαλμίατρο ή στον εφαρμοστή σας προκειμένου να γνωρίζετε την κατάλληλη διόρθωση για τα μάτια σας.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Παραγγέλνω για πρώτη φόρα από το MyLens.gr. Ποιά είναι η διαδικασία;
Αγοράζοντας από το online κατάστημα μας είναι μια διαδικασία γρήγορη και ασφαλής. Μόλις τρία απλά βήματα χρειάζονται για να σταλεί η παραγγελία σας στην πόρτα σας.
Βήμα 1ο: Επιλογή και αναζήτηση προϊόντων.
Μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο προϊόν για εσάς μέσω των βασικών ενοτήτων της ιστοσελίδας μας. Στην περίπτωση που γνωρίζετε το όνομα ή τα χαρακτηριστικά του μπορείτε κάλλιστα να χρησιμοποιήσετε την αυτόματη “Αναζήτηση”.
“Πατήστε” στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και στην σελίδα του επιλέξτε την ποσότητα καθώς και όλες τις κατάλληλες ιδιότητες σύμφωνα με την συνταγή του γιατρού σας. Τέλος “πατήστε” “Προσθήκη στο καλάθι¨.
Σημείωση:
Την διαδικασία αυτή μπορείτε να την επαναλάβετε με τον ίδιο τρόπο για όλα όσα προϊόντα θέλετε να προσθέσετε στην παραγγελία σας.
Βήμα 2ο: Ολοκλήρωση παραγγελίας
Αφού έχετε ολοκληρώσηι την επιλογή των προϊόντων προς αγορά πατήστε στον σύνδεσμο “Ολοκλήρωση παραγγελίας” για να δείτε τα περιεχόμενα του “καλαθιού”.
Εδώ μπορείτε να κάνετε τελευταίες αλλαγές όσον αφορά την ποσότητα των προϊόντων αλλά όχι και στις ιδιότητες τους. Αν θέλετε να αφαιρέσετε κάποιο προϊον ή έχετε κάνει λάθος στις ιδιοτητές του τότε αφαιρέστε το από το “Καλάθι” πατώντας τον σύνδεσμο “x”.
Όταν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε με την αγορά επιλέξτε το κατάλληλο κουμπί εισόδου χρήστη: “Αυτή είναι ή πρώτη μου αγορά!” ή “Έχω αγοράσει στο παρελθόν” όπου με ένα email και password της επιλογής σας μπορείτε να δημιουργήσετε την δική σας καρτέλα στοιχείων χρήστη. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας με προσοχή προς αποφυγή λαθών και στην συνέχεια επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής.
Σημείωση:
Με την επόμενη αγορά σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο email και password και το site μας θα επαναφέρει τα στοιχεία σας ώστε να μην χρειάζετε να τα συμπληρώνετε κάθε φορά. Στην περίπτωση βέβαια που θέλετε να τα αλλάξετε συμπληρώστε με τα νέα στοιχεία σας και αυτά θα αποθηκευτούν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Βήμα 3ο: Πληρωμή
Στο κατάστημα μας έχετε την δυνατότητα να πληρώσετε για την αγορά σας με 3 τρόπους:
α. Με “Αντικαταβολή” όπου πληρώνετε την υπηρεσία courier ή EΛ.Τ.Α. με την επίδοση του πακέτου
β. με “Πιστωτική Κάρτα” όπου πληρώνετε μέσω της ασφαλής ιστοσελίδας της τραπεζικής υπηρεσίας και τέλος
γ. με PayPal όπου πληρώνετε μέσω της ασφαλής ιστοσελίδας της PayPal Inc.
Αν επιλέξετε πληρωμή με “Αντικαταβολή” θα έρθουμε πρώτα σε τηλεφωνική επαφή μαζί σας προς επιβεβαίωση της παραγγελίας σας ενώ στην περίπτωση που πληρώσετε μέσω “Πιστωτικής” ή “PayPal” θα σας αποστείλουμε email προς επιβεβαίωση της πληρωμής που σημαίνει πως είμαστε στην διαδικασία προετοιμασίας της παραγγελία σας.
Την στιγμή που γίνει η αποστολή της παραγγελίας θα λάβετε ένα ακόμα μήνυμα μέσω email που σημαίνει πως η αγορά σας θα είναι σύντομα στην πόρτα σας.
Αν έχετε απορίες και ερωτήσεις σχετικά με την διαδικασία αγοράς αλλά και τους τρόπους πληρωμής παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο customercare@mylens.gr
Δεν διαθέτω PayPal ή πιστωτική κάρτα. Μπορώ να παραγγείλω από το MyLens.gr;
Φυσικά και μπορείτε να παραγγείλετε χωρίς PayPal ή πιστωτική κάρτα. Σας παρέχουμε την δυνατότητα να πληρώσετε με αντικαταβολή το ποσό κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, με μια επιβαρυνση 4,90€.
Δεν μπορώ να βρω τους φακούς που χρησιμοποιώ.
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τους φακούς επαφής που ψάχνεται στην λίστα των προϊόντων μας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@mylens.gr και θα σας στείλουμε την προσφορά μας.
Πότε θα λάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος παράδοσης είναι, κατά κανόνα, από 2 ημέρες έως 3 εβδομάδες, ανάλογα με τον κατασκευαστή και το προϊόν. Κατά κανόνα οι μυωπικοί φακοί είναι ετοιμοπαράδοτοι οπότε ανάλογα με τον τόπο αποστολής η παράδοση γίνεται μέσα σε 2 με 3 ημέρες.
Οι αστιγματικοί και πολυεστιακοί φακοί, όπως επίσης και ειδικοί φακοί παραδίδονται σε 3 εβδομάδες περίπου. Όσο και αν θέλουμε να εγγυηθούμε το χρόνο παράδοσης αυτό δεν είναι δυνατόν διότι δεν μπορούμε να παρέμβουμε σε τυχών καθυστερήσεις του κατασκευαστή, της εταιρίας διανομής ή σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας π.χ. απεργίες.
Με ποιο τρόπο θα λάβω την παραγγελία μου;
Ανάλογα με το τόπο κατοικίας σας, η παραγγελία σας θα έρθει είτε με εταιρία courier, είτε μέσω τον ΕΛ.ΤΑ. Η διαφοροποίηση αυτή για να μπορούμε να κρατάμε τα έξοδα αποστολής στο μικρότερο δυνατό κόστος, προς δικό σας όφελος.
ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΈΣ
Πότε δικαιούμαι δωρεάν μεταφορικά;
Δωρεάν μεταφορικά δικαιούστε κάθε φορά που πληρώνετε είτε μέσω πιστωτικής κάρτας είτε μέσω χρήσης PayPal ανεξαρτήτου ποσού αγοράς για:
1. αγορές φακών επαφής ανεξαρτήτου ποσότητας
2. συνδιαστικές αγορές φακών επαφής και υγρών φακών επαφής
3. αγορές υγρών φακών επαφής ΑΝΩ των 4 τεμαχίων
Τι πρέπει να προσέχω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Κατά την παραλαβή πρέπει να εξακριβώσετε την καλή κατάσταση των εμπορευμάτων. Δεν θα πρέπει να είναι ανοιγμένα ή σκισμένα. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο οφείλετε να αρνηθείτε να παραλάβετε τα εμπορεύματα και να ενημερώσετε για το γεγονός την εταιρία διανομής και την εταιρία μας αμέσως στο customercare@mylens.gr.
Το προϊόν που έλαβα είναι ελλατωματικό. Τι πρέπει να κάνω;
Αν διαπιστώσετε πως οι φακοί σας έχουν κάποιο ελλάτωμα , είναι σκισμένοι άμεσα στη συσκευασία ή αλλοιωμένοι, ενημερώστε μας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δίνοντας σας τη λύση.
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω τους φακούς που αγόρασα;
Εμείς χορηγούμε, καταρχήν το νομικό δικαίωμα να επιστρέψετε και να ανταλλάξετε προϊόντα μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@mylens.gr για να σας αποστείλουμε τις κατάλληλες οδηγίες.
Η ημερομηνία παραλαβής θεωρείται η ημερομηνία της σφραγίδας της εταιρίας διανομής ή του ταχυδρομείου.
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην άθικτη, αρχική συσκευασία τους η οποία είναι κατάλληλη για μεταπώληση.
Τα ανοιχτά δοχεία φακών επαφής / κουτιά, όλοι οι φακοί στις δευτερογενείς συσκευασίες (τα λεγόμενα κυψέλες/blisters), δεδομένου ότι αυτά δεν είναι κατάλληλα για μεταπώληση, καθώς και έγχρωμοι φακοί επαφής και ειδικές κατασκευές (π.χ. αστιγματικοί φακοί, πολυεστιακοί φακοί κ.λπ.), εκτός από την περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, εξαιρούνται από την ανταλλαγή ή επιστροφή.
Έχω αγοράσει πακέτο προσφοράς (τεμαχίων και άνω) και στο ενδιάμεσο διάστημα οι βαθμοί μου άλλαξαν. Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να μας στείλετε μας πίσω τις συσκευασίες που δεν έχετε χρησιμοποιήσει, μαζί με την καινούργια συνταγή από τον οφθαλμίατρο σας και εμείς θα σας στείλουμε τον ίδιο αριθμό συσκευασιών με τους νέους σας βαθμούς.
Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επιβαρυνθείτε μόνο με τα έξοδα αποστολής των φακών σε εμάς και της αποστολής των νέων. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην άθικτη, αρχική συσκευασία τους η οποία είναι κατάλληλη για μεταπώληση.
Τα ανοιχτά δοχεία φακών επαφής / κουτιά, όλοι οι φακοί στις δευτερογενείς συσκευασίες (τα λεγόμενα κυψέλες/blisters), δεδομένου ότι αυτά δεν είναι κατάλληλα για μεταπώληση, καθώς και έγχρωμοι φακοί επαφής και ειδικές κατασκευές (π.χ. αστιγματικοί φακοί, πολυεστιακοί φακοί κ.λπ.), εξαιρούνται από την ανταλλαγή. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@mylens.gr για να σας αποστείλουμε τις κατάλληλες οδηγίες.
ΕΤΑΙΡΊΕΣ
Ποιών εταιριών τα προϊόντα μπορώ να βρώ στο καταστημά σας;
Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με τις εταιρίες και τις επίσημες ιστοσελίδες τους:
CibaVision | www.cibavision.com
Cooper Vision | www.coopervision.com
Bausch & Lomb | www.bausch.com
Johnson and Johnson | www.acuvue.co.uk
ΌΡΟΙ ΧΡΉΣΗΣ
Ποιοι είναι οι όροι χρήσης του MyLens.gr;
Παρεχόμενες υπηρεσίες διαδικτυακού τόπου
Ο παρών διαδικτυακός τόπος έχει δημιουργηθεί από την Vision Agents (εφεξής η “Εταιρία”) προκειμένου να παράσχει την δυνατότητα για την πραγματοποίηση εξ αποστάσεως διαδικτυακών παραγγελιών. Οι παρόντες όροι λειτουργίας και χρήσης της ιστοσελίδας αποτελούν δεσμευτικούς κανόνες, τους οποίους τηρεί και επιβάλλει η Εταιρία κατά την παροχή των παρακάτω υπηρεσιών κοινωνίας της πληροφορίας στους χρήστες. Οι παρόντες όροι είναι απολύτως συμβατοί με το ισχύον ευρωπαϊκό και ελληνικό δίκαιο και η μη συμμόρφωση των χρηστών της ιστοσελίδας ή και τρίτων προσώπων προς αυτούς συνεπάγεται την άρση κάθε ευθύνης της Εταιρίας σε σχέση με τυχόν θιγόμενα φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Σε περίπτωση που κάποιος δεν συμφωνεί με όλους τους όρους, παρακαλούμε να μην συνεχίσει την πλοήγηση στην ιστοσελίδα. Οι χρήστες αναγνωρίζουν το δικαίωμα της εταιρίας να μεταβάλλει διατάξεις των παρόντων όρων, στο μέτρο που δεν αφορούν νομικά δεσμευτικές υποχρεώσεις της και χωρίς να επηρεάζονται τετελεσμένες καταστάσεις. Ο χρήστης που επισκέπτεται τον διαδικτυακό τόπο αναγνωρίζει ότι διάβασε τους παρόντες όρους, συμφωνεί με αυτούς και αναλαμβάνει την υποχρέωση τήρησής τους, τόσο στο πλαίσιο της σύμβασης που καταρτίζεται με την αποδοχή τους, όσο και στο πλαίσιο της γενικής υποχρέωσής του για τήρηση της νομοθεσίας. Γι’ αυτό και παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά τους όρους αυτούς.
Πρόσβαση, περιήγηση και αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό τόπο
Στον επισκέπτη του διαδικτυακού τόπου παρέχεται ένα μη αποκλειστικό, αμεταβίβαστο, προσωπικό, περιορισμένο δικαίωμα πρόσβασης, χρήσης και περιήγησης στις ιστοσελίδες μας και στο δημοσιευμένο περιεχόμενό τους. Το δικαίωμα πρόσβασης δεν αφορά την είσοδο σε πτυχές των ιστοσελίδων που καλύπτονται από το απόρρητο των επικοινωνιών και γενικά σε κάθε δεδομένο του διαδικτυακού τόπου το οποίο δεν είναι προσβάσιμο με την συνήθη διαδικασία πλοήγησης (browsing). Αυτή η άδεια δεν αποτελεί μεταβίβαση τίτλου του διαδικτυακού τόπου και των συστατικών του στοιχείων και επιβάλλει την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης, ιδίως των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας της εταιρίας.
Δεδομένης της φύσης και του όγκου του διαδικτύου, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, η Εταιρία δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο επισκέπτης/χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων της Εταιρίας στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία. Τα περιεχόμενα του MYLENS.GR παρέχονται “όπως ακριβώς είναι” χωρίς καμία εγγύηση εκπεφρασμένη ή και συνεπαγόμενη με οποιοδήποτε τρόπο. Στο μέγιστο βαθμό και σύμφωνα με το νόμο, η Εταιρία αρνείται όλες τις εγγυήσεις εκπεφρασμένες ή και συνεπαγόμενες, συμπεριλαμβανομένων, όχι όμως περιοριζόμενων σε αυτό, αυτών, οι οποίες συνεπάγονται την εμπορευσιμότητα και την καταλληλότητα για ένα συγκεκριμένο σκοπό.
Το MYLENS.GR δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα και ότι τα λάθη θα διορθώνονται. Επίσης η Εταιρία δεν εγγυάται ότι το ίδιο ή οποιοδήποτε άλλο συγγενικό site ή οι servers μέσω των οποίων αυτά τίθενται στη διάθεσή των χρηστών/μελών, δεν περιέχουν “ιούς” ή άλλα επιζήμια συστατικά. Η Εταιρία δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση την ορθότητα, την πληρότητα ή και διαθεσιμότητα των περιεχομένων, σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών ή τα αποτελέσματά τους. Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή εξυπηρετήσεων, το αναλαμβάνει το μέλος/ χρήστης και σε καμία περίπτωση η Εταιρία.
O επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα υποβάλλοντας τα στοιχεία του ονόματος, της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ηλικίας του να λαμβάνει ενημερωτικά μηνύματα (newsletter) της Εταιρίας στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο. Εφόσον παύσει να ενδιαφέρεται για την λήψη των ενημερωτικών μηνυμάτων, του δίνεται η δυνατότητα να δηλώσει την επιθυμία του για παύση της αποστολής τους.
Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί στο συναθροιστή αναρτήσεων (RSS feed) και να λαμβάνει σχετικές ενημερώσεις για τις νέες αναρτήσεις της ιστοσελίδας. Εφόσον παύσει να ενδιαφέρεται για την λήψη των αναρτήσεων, του δίνεται η δυνατότητα να δηλώσει την επιθυμία του για διαγραφή από το συναθροιστή.
Λογαριασμός Μέλους
Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου, εφόσον διαθέτει δικαιοπρακτική ικανότητα, έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει τα διατιθέμενα προς πώληση εξ αποστάσεως προϊόντα που παρουσιάζονται στο διαδικτυακό τόπο, σύμφωνα με τους παρόντες όρους και την διαδικασία παραγγελίας που έχει αναπτυχθεί στις επιμέρους ιστοσελίδες. Για την χρήση της δυνατότητας υποβολής παραγγελίας αγοράς προϊόντων απαιτείται από τον επισκέπτη/χρήστη να εγγραφεί στο MYLENS.GR, και συμφωνεί να: α) παρέχει αληθείς, ακριβείς, έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που του ζητούνται στις σχετικές αιτήσεις για πρόσβαση στα περιεχόμενά του και β) να διατηρεί και επιμελώς ενημερώνει τα στοιχεία εγγραφής του ώστε να διατηρούνται αληθή, ακριβή, έγκυρα, ενημερωμένα και πλήρη και γ) να μην προβαίνει προς περαιτέρω διάθεση των προϊόντων που αγοράζει και να μην τα χρησιμοποιεί για εξυπηρέτηση επαγγελματικών σκοπών του. Για τη σύναψη της σύμβασης και την εκτέλεσή της οι πληροφορίες που ζητούνται στους επιμέρους ιστότοπους είναι απαραίτητες και εάν ο πελάτης αρνηθεί να τις θέσει στην διάθεση της Εταιρείας ή οι πληροφορίες που διαθέσει δεν είναι ακριβείς, η σύμβαση δεν θα είναι έγκυρη και δεν θα μπορεί η Εταιρεία να εκτελέσει την παραγγελία του χρήστη. Οι πληροφορίες αυτές είναι απόρρητες και σε καμία περίπτωση δεν δίνονται σε τρίτους. Η ιδιοκτήτρια αυτής της σελίδας ουδεμία ευθύνη φέρει για τη διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών σε περίπτωση (ψηφιακής) διάρρηξης της σελίδας ή της βάσης δεδομένων αυτής.
Τα μέλη/χρήστες παραμένουν αποκλειστικά υπεύθυνα για όλες τις πράξεις που διενεργούνται υπό τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης, το όνομα χρήσης και γενικότερα τον λογαριασμό τους (user account). Τα μέλη/χρήστες συμφωνούν να ειδοποιούν άμεσα τους υπεύθυνους του MYLENS.GR και της Εταιρίας για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού τους και οποιαδήποτε γενόμενη ή/και πιθανή παραβίαση ασφάλειας. Επίσης, τα μέλη/χρήστες ευθύνονται αποκλειστικά για την προσεκτική χρήση του λογαριασμού τους και την τυπική έξοδό τους από τον λογαριασμό τους στο τέλος κάθε χρήσης (logout). Η Εταιρία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία προκύψει από την αδυναμία ή αμέλεια των μελών να σεβαστούν και να ακολουθήσουν την παρούσα ρήτρα.
Οι χρήστες/μέλη συμφωνούν να μην κάνουν χρήση των σελίδων και των υπηρεσιών του MYLENS.GR για:
• Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση περιεχομένου που είναι παράνομο, επιβλαβές, απειλητικό, προσβλητικό, επιζήμιο, δυσφημιστικό, χυδαίο, βίαιο, υβριστικό, ρατσιστικό ή άλλως αποδοκιμαστέο, ή/και οποιοδήποτε άλλο συνιστάμενο ποινικό αδίκημα.
• Μίμηση οποιουδήποτε νομικού ή φυσικού προσώπου ή ψευδή δήλωση για την ταυτότητα του χρήστη/μέλους ή παραπλανητική δήλωση αναφορικά με τη σχέση ή/και συνεργασία του χρήστη/μέλους με κάποιο άλλο νομικό ή φυσικό πρόσωπο.
• Παραχάραξη ή άλλη αλλοίωση των αναγνωριστικών των χρηστών/μελών με σκοπό την παραπλάνηση ως προς την προέλευση του περιεχομένου που μεταδίδεται μέσω των σελίδων και των υπηρεσιών του MYLENS.GR
• Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση περιεχομένου από άτομο που δεν έχει δικαίωμα να διαθέσει το συγκεκριμένο περιεχόμενο βάσει νόμου ή βάσει εμπιστευτικής σχέσης.
• Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση λογισμικού ή περιεχομένου κάθε μορφής (κειμένου, εικόνας, ήχου, video, animation) που παραβιάζει οποιαδήποτε δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας οποιουδήποτε φορέα (συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών μυστικών).
• Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση αυτόκλητης ή μη εξουσιοδοτημένης διαφήμισης ή άλλου περιεχομένου προώθησης προϊόντων, την αποστολή ανεπιθύμητων και μη προσκαλούμενων από τον λήπτη ηλεκτρονικών μηνυμάτων (spam e-mails) και οποιαδήποτε άλλη μορφή ανεπιθύμητης προώθησης περιεχομένου.
• Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση ή/και προώθηση ή/και διάθεση περιεχομένου που περιέχει ψηφιακούς ιούς ή οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό κώδικα, αρχεία ή προγράμματα σχεδιασμένα να παρεμβληθούν, καταστρέψουν ή περιορίσουν τη λειτουργία οποιουδήποτε λογισμικού ή εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών ή τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού.
• Παραβίαση, με ή χωρίς πρόθεση, οποιασδήποτε τοπικής, εθνικής, ευρωπαϊκής, διεθνούς νομοθεσίας ή/και οποιουδήποτε κανόνα που έχει νομοθετική ισχύ και αφορά ή/και καλύπτει οποιαδήποτε υπηρεσία του MYLENS.GR
Ο χρήστης/μέλος του MYLENS.GR κατανοεί και αποδέχεται ότι το MYLENS.GR δεν κάνει προκαταρκτικό έλεγχο του περιεχομένου, αλλά ότι το MYLENS.GR και οι συνεργάτες του διατηρούν το δικαίωμα (και όχι την υποχρέωση) της αποκλειστικής επιλογής άρνησης ανάρτησης/δημοσίευσης ή μετακίνησης ή διαγραφής οποιουδήποτε περιεχομένου διατίθεται μέσω των σελίδων και των υπηρεσιών του MYLENS.GR. Επίσης, το MYLENS.GR και οι συνεργάτες του διατηρούν το δικαίωμα να διαγράφουν οποιοδήποτε περιεχόμενο παραβιάζει τους παρόντες όρους χρήσης. Ο χρήστης/μέλος κατανοεί και αποδέχεται ότι πρέπει να αξιολογεί και να είναι υπεύθυνος για κάθε κίνδυνο που μπορεί να ενέχει η χρήση οποιουδήποτε περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε απόφασης του να βασιστεί στην ορθότητα, την πληρότητα ή/και τη χρησιμότητα οποιουδήποτε περιεχομένου. Ο χρήστης/μέλος κατανοεί και αποδέχεται τη διεθνή φύση του διαδικτύου (Ιnternet) και δεσμεύεται να σέβεται και να τηρεί πιστά τους τοπικούς κανόνες δεοντολογίας κάθε κράτους. Συγκεκριμένα, ο χρήστης/μέλος δεσμεύεται να ακολουθεί πιστά τη νομοθεσία που αφορά την μετάδοση δεδομένων από την Ελλάδα και την Ευρώπη προς τρίτα κράτη.
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα μέρος ή το σύνολο των υπηρεσιών του με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες/μέλη.
Ο χρήστης / μέλος κατανοεί και αποδέχεται ότι η Εταιρία διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα να διακόψει τη χρήση του/των κωδικών πρόσβασης στις υπηρεσίες του ή/και να διακόψει τη διάθεση του περιεχομένου του στους χρήστες/μέλη που πιστεύει ότι έχουν παραβιάσει το γράμμα και το πνεύμα των παρόντων όρων χρήσης.
Προϊόντα
Προσοχή, η υγεία των οφθαλμών αποτελεί για όλους καθήκον. Πρόσωπο που επιθυμεί να κάνει χρήση φακών επαφής οφείλει να υποβληθεί σε προληπτική οφθαλμολογική εξέταση κατά τη διάρκεια της οποίας, αφενός, εξακριβώνεται ότι η χρήση φακών επαφής δεν αντενδείκνυται για ιατρικούς λόγους, αφετέρου καθορίζονται οι ακριβείς τιμές, σε διοπτρίες, της αναγκαίας διορθώσεως. Συνεπώς απαραίτητη προϋπόθεση για την αγορά των φακών επαφής μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η προηγούμενη επίσκεψη σε οφθαλμίατρο και η χρήση των φακών ΜΟΝΟ κατόπιν συνταγής και σύμφωνα με τις οδηγίες. Η σύναψη σύμβασης με την Εταιρία δεν καλύπτει τις περιπτώσεις αρχικής εφαρμογής ή ιδίας εφαρμογής φακών επαφής, αλλά μόνο τις περιπτώσεις επαναλαμβανόμενης παραγγελίας για φακούς επαφής. Η Εταιρία αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης για τις βλάβες στην υγεία που ενδεχομένως προκλήθηκαν από την χρήση των προϊόντων, εφόσον αυτά δεν χρησιμοποιήθηκαν σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες και εφόσον δεν προηγήθηκε ιατρική συνταγή.
Παραγγελία προϊόντων – υπηρεσία ηλεκτρονικού καταστήματος
Προϋποθέσεις έγκυρης παραγγελίας
Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να συνάψει έγκυρη παραγγελία εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον Ελληνικό Αστικό Κώδικα, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς την σύναψη σύμβασης πώλησης. Η εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.
Η υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων από τα μέλη/χρήστες συνιστά δήλωση βούλησης σύναψης συμβάσεως πωλήσεως όπως αυτή ρυθμίζεται από την σχετική νομοθεσία και όχι απλή εκδήλωση ενδιαφέροντος. Η σύμβαση καταρτίζεται στην Ελληνική γλώσσα.
Όλες οι συμβάσεις για την αγορά προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο όπως έχει τροποποιηθεί από τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες οι οποίες σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και με τις συμβάσεις εξ αποστάσεως με καταναλωτές. Για οποιαδήποτε διαφορά αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.
Με την υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων, το μέλος /χρήστης αποδέχεται ανεπιφύλακτα ότι εφ’ όσον όλα ή μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε είναι διαθέσιμα και εφ’ όσον, κατά την απόλυτη διακριτική ευχέρεια της ιδιοκτήτριας, κριθεί κατάλληλος και φερέγγυος για σύναψη συμβάσεως πώλησης, τότε, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση, όλα ή μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε θα του αποσταλούν εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τα είδη ή την ποσότητα των προϊόντων τα οποία είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.
Απαγορεύεται ρητά η υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων από μέλος/χρήστη κάνοντας χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού (user account) άλλου μέλους /χρήστη ακόμη και αν το άλλο μέλος/χρήστης του οποίου έγινε χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού του (user account), έδωσε την ρητή του συγκατάθεση κατόπιν ή και πριν την χρήση.
Σε κάθε περίπτωση υπόχρεο προς πληρωμή και ολοσχερή εξόφληση των πωληθέντων προϊόντων θα είναι το μέλος/χρήστης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) του οποίου έγινε χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού του (user account) προκειμένου να γίνει υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων. Το αυτό ισχύει σε περίπτωση όπου έγινε χρήση του προσωπικού κωδικού πρόσβασης, του ονόματος χρήσης και γενικότερα του λογαριασμού (user account) ενός μέλους/χρήστη από υπαλλήλους, προστηθέντες, βοηθούς ή πάσης φύσεως προσωπικό ή τρίτους προκειμένου να γίνει υποβολή παραγγελίας αγοράς προϊόντων.
Η πραγματοποίηση παραγγελίας προϋποθέτει:
(α) την συμπλήρωση σχετικής φόρμας με την παράθεση των απαραίτητων στοιχείων για την σύναψη της σύμβασης πώλησης,
(β) την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης, όσον αφορά το πωλούμενο είδος, την ποσότητα, το τίμημα συμπεριλαμβανομένων φόρων και λοιπών δαπανών, τον τρόπο διεκπεραίωσης της συναλλαγής, τον χρόνο και τον τόπο παράδοσης της παροχής,
(γ) την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καταρτιζόμενης σύμβασης. Η αποδοχή των παραπάνω συντελείται με την ηλεκτρονική επιλογή «Δέχομαι τους όρους χρήσης.» που δίνεται στον ενδιαφερόμενο από τον διαδικτυακό τόπο.
Η πραγματοποίηση παραγγελίας αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως, εφαρμοζομένου του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (άρθρο 4 Ν.2251/1994, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρία για:
(α) την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή
(β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού,
(γ) την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή,
(δ) τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης,
(ε) τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής,
(στ) το δικαίωμα υπαναχώρησης
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει, και στην οποία περιλαμβάνονται, εκτός των παραπάνω πληροφοριών:
(i) η επωνυμία και τη διεύθυνση του πιο προσιτού για τον καταναλωτή καταστήματος του προμηθευτή,
(ii) ο τρόπος καταβολής του τιμήματος,
(iii) οι όροι και ο τρόπος άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, μαζί με υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης,
(iv)πληροφορίες σχετικές με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εμπορικές εγγυήσεις
Τιμές
Οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν το Φ.Π.Α και όλους τους σχετικούς φόρους. Οι τιμές υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.
Η Εταιρεία καταβάλει προσπάθεια ώστε να είναι ακριβείς οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί την παντελή έλλειψη λάθους. Σε περίπτωση που υπάρχει λανθασμένη τιμή όσον αφορά ένα προϊόν, η Εταιρεία θα χορηγήσει στον πελάτη την διακριτική ευχέρεια είτε να αγοράσει το προϊόν στην πραγματική του τιμή (τη σωστή τιμή), είτε να ακυρώσει την παραγγελία.
Πληρωμή
Ο τρόπος καταβολής του τιμήματος επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο και περιλαμβάνει τη δυνατότητα χρέωσης πιστωτικής κάρτας, την χρήση συστήματος PayPal ή την αντικαταβολή. Aποδεκτές πιστωτικές κάρτες είναι όσες παρουσιάζονται ως επιλεγόμενες από το σύστημα υποβολής παραγγελίας του διαδικτυακού τόπου και προϋπόθεση για την κατάρτιση της σύμβασης είναι ότι έχει εγκριθεί η πιστωτική κάρτα του πελάτη.
Παράδοση προϊόντων
Ο Πελάτης πρέπει να εξακριβώσει την καλή κατάσταση των εμπορευμάτων. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, ο πελάτης οφείλει να αρνηθεί να λάβει τα εμπορεύματα και να ενημερώσει σχετικά τον διανομέα και την Εταιρία αμέσως. H Εταιρία ευθύνεται μόνο για ζημίες σε περίπτωση που η συσκευασία παραμείνει άθικτη. Ο χρόνος παράδοσης είναι, κατά κανόνα, 1-3 εβδομάδες, ανάλογα με τον κατασκευαστή και το προϊόν, καθώς και τον τόπο παράδοσης. Μια ημερομηνία παράδοσης δεν μπορεί να είναι εγγυημένη, διότι η Εταιρία δεν έχει καμία επίδραση στις καθυστερήσεις στην παράδοση από τον κατασκευαστή ή/ και στην εταιρία αποστολής ή λόγω ανωτέρας βίας. Καθυστερήσεις στην παράδοση, επομένως, δεν μπορεί να αποτελεί λόγο λύσεως της σύμβασης. Επιστροφή αποστολών που δεν μπορούσαν να παραδοθούν, εφόσον δεν υφίσταται υπαιτιότητα της Εταιρίας, μπορεί να επιτευχθεί ξανά, μόνο με την καταβολή των αντίστοιχων εξόδων αποστολής. Τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της Εταιρίας, μέχρι τη στιγμή που έχει καταβληθεί το συνολικό ποσό για αυτά.
Δικαιώματα καταναλωτή
Δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση και η οποία είναι κατάλληλη για μεταπώληση χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να συμπληρώσει και να αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει άμεσα το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του προς επιστροφή, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης, ενώ ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής (κατά την οποία αποδίδεται, αφού δοθούν τα στοιχεία του πελάτη, στο τέλος του μήνα που έλαβε χώρα η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η ενάσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε καταναλωτή – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης.
Δικαίωμα αντικατάστασης. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν που παρήγγειλε. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος άλλου από αυτό που παρήγγειλε πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρία και να αποσταλεί την ημέρα της παραλαβής του στην εταιρία, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, και ο καταναλωτής να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης. Συνιστούμε τον επισταμένο έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγέλθηκαν. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία μας. Οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που δεν αντιστοιχεί σε αυτό της παραγγελίας είναι οι ακόλουθες:
(α) Επικοινωνία με την εταιρία εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος για την επισήμανση του προβλήματος
(β) Αποστολή συμπληρωμένης αίτησης επιστροφής προϊόντος που βρίσκεται στην αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 15 ημερών
(γ) Εφόσον πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση κατά την οποία παρελήφθη.
Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού.
Υποβολή παραπόνου
Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκπλήρωση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα του διαδικτυακού τόπου, έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην εταιρία, συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα υποβολής παραπόνου, η οποία βρίσκεται αναρτημένη στην αρχική ιστοσελίδα του e-shop.
To παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την εταιρία το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες, για την διευθέτηση του ζητήματος.
Για κάθε περίπτωση που αφορά την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, ο καταναλωτής, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους χρήσης, έχει υποχρέωση να ακολουθήσει τη διαδικασία υποβολής παραπόνου πριν τυχόν επιλέξει την κίνηση νομικών διαδικασιών.
Πρόσθετες πληροφορίες
Πρόσθετες πρακτικές πληροφορίες για την πολιτική που ακολουθείται όσον αφορά τις παραγγελίες και τις επιστροφές μπορείτε να διαβάσετε στις Συχνές Ερωτήσεις.
Χρήση και προστασία προσωπικών δεδομένων
Η εταιρία επεξεργάζεται μόνον όσα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα είναι απαραίτητα για τον κατάλληλο χειρισμό της παραγγελίας και την παροχή των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου και του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Πρόκειται για τα δεδομένα που διαθέτουν οι ίδιοι οι επισκέπτες όταν συμπληρώνουν κάποια από τις φόρμες της ιστοσελίδας, προχωρώντας στην εν γνώσει τους καταχώρηση των στοιχείων. Αυτά τα στοιχεία δεν διαβιβάζονται ούτε κοινοποιούνται σε τρίτους, με την εξαίρεση σχετικών διατάξεων του νόμου και προς τις αρμόδιες και μόνο αρχές. Η ιστοσελίδα MYLENS.GR διατηρεί αρχεία με τα προσωπικά στοιχεία, τα οποία αποστέλλει ο επισκέπτης / χρήστης αποκλειστικά για λόγους επικοινωνίας, οικονομικούς και φορολογικούς. Η Εταιρία είναι δυνατόν να επεξεργάζεται τμήμα ή το σύνολο των στοιχείων που εσείς έχετε αποστείλει για λόγους στατιστικούς, προώθησης άλλων προϊόντων και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών – πληροφοριών του.
Ο επισκέπτης / χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με το MYLENS.GR προκειμένου να προβεί σε διασταύρωση ύπαρξης προσωπικών τους δεδομένων, διόρθωσή τους, αλλαγή τους ή την διαγραφή τους, σύμφωνα με τις διαδικασίες του νόμου. Σε περίπτωση που τα δεδομένα αυτά αλλάξουν, οι πελάτες παρακαλούνται να ενημερώνουν την Εταιρία.
Η τήρηση της παραπάνω διαδικασίας αποτελεί δεσμευτικό συμβατικό όρο πριν από κάθε περαιτέρω ενέργεια ενώπιον δημόσιας αρχής ή δικαστηρίου και η προδικασία αυτή αφορά τους χρήστες, οι οποίοι εισερχόμενοι στην ιστοσελίδα αποδέχονται τη δεσμευτικότητά της.
Οποιαδήποτε μέλλουσα σχετική ρύθμιση θα αποτελέσει αντικείμενο του παρόντος τμήματος. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων προστασίας των προσωπικών δεδομένων κατόπιν ενημέρωσης των επισκεπτών/ χρηστών και μέσα στο υπάρχον ή και μέλλον νομικό πλαίσιο. Εάν κάποιος επισκέπτης / χρήστης δε συμφωνεί με τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται στο παρόν τμήμα. οφείλει να απέχει από την χρήση των παρεχομένων από την Εταιρία υπηρεσιών.
Παρόλο που η Εταιρία έχει λάβει κατάλληλα μέτρα ασφαλείας, και κάνει ότι είναι δυνατό για την αποφυγή διαρροής των προσωπικών δεδομένων των πελατών, είναι αδύνατο να εγγυηθεί την απόλυτη ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών και οι πελάτες πρέπει πριν συνάψουν οποιαδήποτε σύμβαση με την Εταιρεία να το αποδεχτούν και να μην θεωρήσουν την Εταιρεία υπεύθυνη σε περίπτωση διαρροής των δεδομένων τους από τρίτους που δεν σχετίζονται με την Εταιρεία. Η Εταιρεία θα καθίσταται υπεύθυνη μόνο στις περιπτώσεις όπου έχει επιδείξει αμέλεια και η αμέλεια αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την διαρροή και προφανώς παράνομη χρήση των προσωπικών δεδομένων των πελατών από τρίτους.
Στον διαδικτυακό τόπο χρησιμοποιείται η τεχνολογία των cookies. Η απενεργοποίηση των cookies θα καταστήσει αδύνατη την ευχερή περιήγηση στον διαδικτυακό τόπο και γι’ αυτό οι χρήστες αποδέχονται εξ αρχής αυτή την επέμβαση. Κατά την επίσκεψη του διαδικτυακού τόπου για πρώτη φορά θα οριστεί ένα μόνιμο “cookie” (ένα μικρό αρχείο κειμένου) που θα αποθηκευτεί στον σκληρό δίσκο του χρήστη. Τα cookies χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια των διαδοχικών επισκέψεών σας στην ιστοσελίδα για την “προσωποποίηση” αυτής. Μπορείτε να επισκεφθείτε το διαδιτυακό τόπο χωρίς να έχετε επιτρέψει την επέμβαση των cookies, αλλά δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε όλες τις δυνατότητες της ιστοσελίδας ή να απολαύσετε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της. Για να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας, ανατρέξτε στο μενού “Βοήθεια” του προγράμματος περιήγησης (browser).
Κάθε επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της παρ. 3.1. διεξάγεται αποκλειστικά και μόνο από πρόσωπα που τελούν υπό τον έλεγχο της εταιρίας. Για τη διεξαγωγή της επεξεργασίας η εταιρία έχει επιλέξει πρόσωπα με αντίστοιχα επαγγελματικά προσόντα που παρέχουν επαρκείς εγγυήσεις από πλευράς τεχνικών γνώσεων και προσωπικής ακεραιότητας για την τήρηση του απορρήτου. Η εταιρία έχει λάβει τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας. Αυτά τα μέτρα εξασφαλίζουν επίπεδο ασφαλείας ανάλογο προς τους κινδύνους που συνεπάγεται η επεξεργασία και η φύση των δεδομένων που είναι αντικείμενο της επεξεργασίας. Σε περίπτωση που διεξάγεται διαδικασία ηλεκτρονικών αγορών, για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των συναλλαγών σας και την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, η εταιρία χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer). Το SSL είναι ο πλέον αξιόπιστος φορέας για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του internet, παγκοσμίως. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του διαδικτυακού τόπου διέπονται από τις σχετικές διατάξεις του Νόμου περί Προστασίας των Καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση, καθώς επίσης από τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού και Διεθνούς δικαίου σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Καθένας έχει δικαίωμα να γνωρίζει εάν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν αποτελούν ή αποτέλεσαν αντικείμενο επεξεργασίας από την εταιρία. Προς τούτο, η εταιρία έχει υποχρέωση να του απαντήσει εγγράφως. Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να ζητεί και να λαμβάνει από τον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς καθυστέρηση και κατά τρόπο εύληπτο και σαφή, τις ακόλουθες πληροφορίες:
α) Όλα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν, καθώς και την προέλευσή τους.
β) Τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών.
γ) Την εξέλιξη της επεξεργασίας για το χρονικό διάστημα από την προηγούμενη ενημέρωση ή πληροφόρησή του.
δ) Τη λογική της αυτοματοποιημένης επεξεργασίας.
ε) Κατά περίπτωση, τη διόρθωση, τη διαγραφή ή τη δέσμευση (κλείδωμα) των δεδομένων των οποίων η επεξεργασία δεν είναι σύμφωνη προς τις διατάξεις του Ν.2472/1997, ιδίως λόγω του ελλιπούς ή ανακριβούς χαρακτήρα των δεδομένων, και
στ) την κοινοποίηση σε τρίτους, στους οποίους έχουν ανακοινωθεί τα δεδομένα, κάθε διόρθωσης, διαγραφής ή δέσμευσης (κλειδώματος) που διενεργείται σύμφωνα με την περίπτωση εφόσον τούτο δεν είναι αδύνατον ή δεν προϋποθέτει δυσανάλογες προσπάθειες.
Το δικαίωμα πρόσβασης μπορεί να ασκείται από το υποκείμενο των δεδομένων και με τη συνδρομή ειδικού. Η εταιρία απαντά σε αιτήματα πρόσβασης εντός δεκαπέντε (15) ημερών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του Ν.2472/1997.
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στην εταιρία με email και πρέπει να περιέχουν απόδειξη της ταυτότητας του αιτούντος, καθώς και αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Η εταιρία απαντά εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών. Στην απάντησή του ενημερώνει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων κοινοποιείται από την Εταιρία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Για την ενάσκηση των δικαιωμάτων των όρων 3.3. και 3.4. το υποκείμενο των δεδομένων ή ο νόμιμος εκπρόσωπός του να υποβάλλει μέσω e-mail στην εταιρία καταγγελία στην οποία να αναφέρει:
(α) την ταυτότητά του, προσκομίζοντας σχετικό αποδεικτικό δημόσιας αρχής,
(β) τα ειδικότερα προσωπικά δεδομένα που αφορά η καταγγελία του, επισημαίνοντας και την ιστοθέση που βρίσκονται αυτά αναρτημένο,
(γ) στοιχεία επικοινωνίας του (τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διεύθυνση κατοικίας του.
Η τήρηση της παραπάνω διαδικασίας αποτελεί δεσμευτικό συμβατικό όρο πριν από κάθε περαιτέρω ενέργεια ενώπιον δημόσιας αρχής ή δικαστηρίου και η προδικασία αυτή αφορά τους χρήστες, οι οποίοι εισερχόμενοι στην ιστοσελίδα αποδέχονται τη δεσμευτικότητά της.
Δικαιώματα ιδιοκτησίας
Δικαιώματα επί διακριτικών τίτλων, ονομάτων χώρου και εμπορικών σημάτων
Οι διακριτικοί τίτλοι, τα εμπορικά σήματα και τα ονόματα χώρου στα οποία είναι αναρτημένος ο διαδικτυακός τόπος αποτελούν περιουσιακά αγαθά της εταιρίας. Η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει αστικές, διοικητικές και ποινικές νομικές ενέργειες εναντίον κάθε παραβάτη των σχετικών όρων που αφορούν την χρήση επί των ανωτέρω περιουσιακών αγαθών της.
Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Τα περιεχόμενα στην ιστοσελίδα της MYLENS.GR προστατεύονται από δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, τα κείμενα, το σχεδιασμό, ιδίως τα γραφικά υπόκεινται στην αποκλειστική άδεια της Εταιρίας. Η αναπαραγωγή της σελίδας μας επιτρέπεται μόνο για τον καθορισμό της επικοινωνίας των επιχειρήσεων ή να έρθετε σε επαφή με το MYLENS.GR. Αντίγραφα, ακόμη και σε τροποποιημένη μορφή, ιδίως στην περίπτωση των φωτογραφικού και κινηματογραφικού υλικού δεν επιτρέπεται χωρίς γραπτή άδεια από την Εταιρεία. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται. Η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει αστικές, διοικητικές και ποινικές νομικές ενέργειες εναντίον κάθε παραβάτη των σχετικών όρων που αφορούν την χρήση επί των ανωτέρω περιουσιακών αγαθών της.
Εφαρμοστέο δίκαιο
Το παρόν αποτελεί τη συνολική συμφωνία μεταξύ της Εταιρίας και του μέλους/χρήστη των σελίδων και υπηρεσιών του και δε δεσμεύει παρά μόνο αυτούς. Καμία τροποποίηση των όρων αυτών δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί σε αυτή.
Για κάθε διαφορά που απορρέει από την χρήση των υπηρεσιών ή και για κάθε άλλο λόγο ανάμεσα στον χρήστη και την εταιρία, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.
Σε περίπτωση που ανακύψει διαφορά ως προς τους παρόντες όρους χρήσης, ανάμεσα σε χρήστη και την εταιρία, ο πρώτος υποχρεούται, πριν κινήσει οιαδήποτε δικαστική ενέργεια, να επικοινωνήσει με την εταιρία εντός 15 ημερών από την επέλευση των σχετικών γεγονότων. Η παράλειψη τήρησης αυτού του όρου συνιστά παράβαση ουσιώδους συμβατικού όρου που έχει συναφθεί ανάμεσα στον χρήστη/συνδρομητή και την εταιρία.
Αυθεντικό κείμενο των παρόντων όρων χρήσης και κανονισμού λειτουργίας είναι το πρωτότυπο κείμενο στην ελληνική γλώσσα.
Για κάθε πληροφορία, ερώτημα και υποβολή παραπόνου, παρακαλούμε θερμά να χρησιμοποιήσετε την επιλογή “Επικοινωνία“.